Træning på 20 minutter

 

(Husk at ændre videokvalitet, til den bedste)

Min tirsdag føles som mandag, da det er første arbejdsdag i ugen. Amilia var nemlig syg igår, og derfor hjemme hos mig hele dagen. Heldigvis er hun på dupperne igen, så mor her kan få arbejdet. I øjeblikket forsøger jeg at nå så meget som muligt, da vi snart rejser til Thailand for at slappe af.
I sidste uge filmede jeg en workout til jer. Træning på 20 minutter kalder jeg den, og den er super på travle dage hvor man gerne vil klemme en træning ind alligevel. Man kan også bruge den efter en styrketræning, hvis man godt kan lide at afslutte med høj puls og sved på panden. Håber i kan lide videoen, nedenfor finder i lidt ekstra forklaring.

Træning på 20 minutter bestående af 5 forskellige øvelser

Princippet er EMOM (every minute on the minute) Hver gang et nyt minut starter, påbegynder man en ny øvelse. Bruger man 35 sekunder på at udføre de 15 gentagelser, så har man 45 sekunders pause. Bruger man længere tid, har man kortere pause. Er træningen for hård, kan du fjerne én af de 5 øvelser og lade én station være en hvile station på 1 minut. God fornøjelse <3

Mangler i nyt træningstøj kan jeg tippe jer om at i får 20% på hele butikken her, med koden LYNGHOLM