Træning med terning

image3Unknown image2
Weekenden har været god. Fredag fejrede vi min mors fødselsdag, med familie samlet i Silkeborg. Lørdag stod den på middag, spilleaften og sleepover med mine veninder. Søndag startede med en anderledes og hård træning, med min veninde Maria.

På papirfabrikken hvor jeg træner, har de en stor skumgummi terning med tal fra 1-12.
Træningen gik ud på, at udfordre hinanden med forskellige øvelser. Gentagelserne blev afgjort ved at kaste terningen. Maria fandt på min første udfordring – Pull ups. Herefter skiftes vi til at finde på. Vi kørte alle øvelser uden at holde pause mellem. Pulsen kom altså højt op og der blev drukket en masse vand. Selvfølgelig slog vi en masse 10’ere og 12’ere, men det gjordet det kun sjovt!

Prøv evt med følgende øvelser. (Har i ikke en skumgummiterning, så brug en gratis app på telefonen der hedder ‘Dice’).

Pullups
Jump squat med medicin bold
Prowler
Burpees
Håndstand op ad væg
Dips
Jumpsquat med medicin bold + burpee hvor bolden lander
Kettlebell swing
Jumpsquat + 6 slag på boksepude
Wall slam med medicin bold
Armbøjninger
Englehop
Goblet squat
Skihop med medicin bold over hovedet (strækte arme)
Sprællemænd
Mavebøjninger
Sprint