Stor træningstaske

image

image

image

image

Min træningstaske en gennem de sidste par år blevet skiftet ud en del gange (5 gange!) Ikke fordi de er blevet slidte, men simpelthen fordi jeg aldrig har været helt tilfreds med dem. Enten har de været for små, haft for få rum eller været upraktiske at bære.
Gymnordic har nu været så skønne at lytte til mine bønner og designet en taske, som præcis er hvad jeg har brug for. En stor træningstaske med en masse rum. Den har ét stort rum og 3 mindre rum. Der er mulighed for at bære den på et hav at forskellige måder. Jeg er fuldstændig solgt!

Da tasken bliver brugt på job/arbejde, skal der være plads til en del forskelligt. Jeg godt kan lide at have styr på mine ting, derfor er jeg kæmpe fan af de mange rum.
Som i kan se på billederne, har jeg altid en omgang træningstøj liggende i tasken.  Mellem personlig træning med mine klienter, kan jeg sagtens kan finde på at træne selv.
Derudover er tasken selvfølgelig pakket med min elskede Mac. Herpå laver jeg alle mine kostplaner og træningsprogrammer.
I øjeblikket er jeg igang med at læse “Stenalderkost for sportsfolk”. Denne ligger også klar i tasken, hvis der skulle komme tid i overskud til læsning.

Straps, pulsur, iPod og gymboss er fast inventar. Dette bruger jeg under stort set hver eneste træning.
Straps bruger jeg til tunge dødløft og lunges, da mit greb ikke altid kan følge med. Efterhånden har jeg prøvet flere forskellige straps, men vender altid tilbage til de samme læder straps fra Better Bodies. Pulsuret fra Polar ville jeg nødig undvære, da det fungerer som min “træningsmakker”. Uret holder øje med om jeg træner hårdt nok. (Tjek evt. tidligere indlæg om pulsur).

Hvis jeg ikke bruger min iPod, hører jeg musik fra min iPhone når jeg træner. Uden musik, kan jeg mærke at motivationen hurtigt daler. Musik er derfor et must under hver eneste af mine træninger. Jeg lidt svinger mellem at høre musik som Tomorrowland og R&B/hip hop, alt efter humøret

Min gymboss er en  fantastisk god ven under interval træning. Her kan alle mine intervaller indtilles. Jeg slipper altså for at holde øje med tiden. Ved skift, lyder der enten et bip eller også kan den vibrere (hvis man fx. har musik i ørerne).

Til sidst finder i min fedttang, som bruges til at måle fedtprocenten på mine klienter. Typisk måler jeg flere gange under forløbet og måler ligeledes mine klienter med målebånd. Nogle klienter vejes. Det er dog langt fra alle, da vægten ikke altid er et udtryk for, om der sker den ønskede fremgang. Dette afhænger af hvilke mål klienten har.