Fra 10 til 3 træninger om ugen

Træningsdagbog uge 8

img_0854
En hel uge uden styrketræning, sådan blev uge 8. Lidt øv, for jeg vil jo enormt gerne løfte bare lidt vægte.
Fraværet i træningscenteret skyldtes en uge på farten, møder og deadlines. En kombination af for lidt tid og for mange ting at se til.
Lasse og jeg skiftes til at lufte Erwin, så jeg formåede dog at hoppe i løbetøjet når jeg skulle ud med ham alligevel. Derfor blev det til en tur på 5 kilometer, en tur på 6 kilometer og en lidt kortere tur bestående af forskellige bakke intervaller. Knap så meget inspiration til jeres træning denne uge, jeg krydser fingre for mere styrketræning i uge 9.

   

1 kommentar

  • julie christiansen

    Hej Mette.
    Jeg går og drømmer lidt om at komme igang med et 2 split program, hvor jeg tænker 3 x underkop og 2 x overkrop i løbet af en uge. Jeg har prøvet at søge på nettet, mem kan ikke finde det jeg konkret leder efter.
    Kan du give et eksempel på et program – altså ikke specifikke øvelser, men mere hvor mange øvelser til hver enkelt muskelgruppe og hvordan og hvor tungt muskelgruppen skal rammes. Så kan jeg selv google øvelser til de forskellige muskelgrupper 😄
    Håber mit spørgsmål giver mening.

    Tak for en fed blog 😄

    Mvh julie

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

 

Næste indlæg

Fra 10 til 3 træninger om ugen