Et træningsprogram for kvinder til overkroppen

Min søde tand

Annonce for bodystore
163bf153-0b76-4b37-96e4-de97b5cf0a6a

Var jeg ikke i besiddelse af en god portion fornuft, jamen så havde jeg en del ekstra kilo på kroppen. For gud hvor elsker jeg mad, og især de søde sager. Lasse kan på ingen måder sætte sig ind i at jeg tilbage i 2013 undlod at spise sukker i 6 måneder. Altså fordi han ved hvor slik-glad jeg er. Hvor vanvittigt er det ikke også lige? 6 MÅNEDER. Mine cravings forsvandt fuldstændigt, men i det lange løb er det jo noget pjat hvis du spørger mig i dag. Skulle jeg nævne én god ting ved det, så fik jeg mig en pokkers stærk rygrad. Men det skal ikke gentages.


Det med en stærk rygrad det trækker jeg stadig på. For jeg kunne snildt spise slik hver eneste dag, det fungerer bare heller ikke for mig. Tager jeg et stykke så spiser jeg hele skålen. Så slik er forbeholdt fredag, eller lørdag. Måske begge dage på en rigtig god uge.
Min trang til sødt opstår selvfølgelig alligevel. En latte kan ofte slukke tørsten, men andre gange skal der mere til. I skabet har vi en bøtte med varm kakao med protein, vel og mærket uden sukker. Det er en bøtte fra mærket star nutrition, som er bodystores eget.

I et svagt øjeblik, tilsætter man flødeskum og skumfiduser haha. Og ellers smager den altså stadig skønt au neutral. I finder den her

En anden lille ting jeg har et godt øje til er raw bites, især den nye med kokos. Forleden var der en af jer søde læsere der anbefalede varianten med spicy lime – den er sat på indkøbslisten. Raw bites indeholder ca 200 kcal pr. bar og jeg synes de er lækre som et lille mellemmåltid sidst på eftermiddagen, hvor jeg kan hungrer efter noget lækkert. Jeg spiser dem selvfølgelig ikke hver dag, for sukkerindholder er højt (men fra naturlige ingredienser), men i ny og næ fortjener man altså en. Især hvis der er uendelig lang tid til fredagsslik.

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

 

Næste indlæg

Et træningsprogram for kvinder til overkroppen