Hvilken juicer skal man vælge?

Hvordan man bruger en foam roller

Annonce for Bodystore

Det er vel fire år siden jeg blev introduceret for en foam roller. Dengang så jeg ikke så mange bruge dem, men i dag står de efterhånden i mange træningscentre. Jeg har længe haft min egen, for kan jeg også bruge den herhjemme og ikke kun i forbindelse med træning. Det er bestemt et godt redskab derfor har jeg lavet en lille video om, hvordan man bruger en form roller som i kan tage et kig på.

Vigtig er det selvfølgelig at fremhæve at den kan bidrage til at øge din performance under træning, øge din fleksibilitet, reducere ømhed og forkorte din restitutionstid.
Man siger faktisk at det er bedre for din range of motion end udstrækning. Kender du ikke udtrykket range of motion, kan vi også kalde det for din bevægebane, fx er det essentielt med en stor bevægebane i skulderleddet, hvis man vil lave overhead squat.

Vil du anskaffe din egen formroller, har bodystore et stort udvalg af dem på deres site. Jeg ved desuden at de i forbindelse med Black Friday og Cyber Monday, kommer til at køre en vild kampagne ved navn – “the year’s strongest campaigns”. Så mangler du en foamroller, træningstøj, proteinbars eller proteinpulver vil det være en god ide at kigge forbi dem der. #bodystore

   

2 kommentarer

  • Læge og forsker

    Hej Mette.

    VoldsomtJeg interesseret, jeg har forsket i muskel smerter. Med fokus på selvbehandling, der er meget lidt evidens på området. Ud fra hvilke parametre rådgiver du? Ellers handler det om at få penge i blog kassen? Foamroller kan ifølge videnskaben visse ting.

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort.

 

Næste indlæg

Hvilken juicer skal man vælge?