Ukendt pige

Gør din træning sjov

FullSizeRender 4FullSizeRender 5
Det er længe siden jeg har haft en weekend med så meget tid til mig selv, som jeg har haft i denne. Det har været den skønneste weekend længe. Udover at jeg selv har haft helt fri, har min kæreste som spiller professionel fodbold også haft fri, da der er landsholdspause.
Derfor har vi kunne hygge os ekstra meget med hinanden og vores træning.

Er der noget bedre end en træning der sætter smil på læberne? I min verden er det vigtigt, at mine træninger er udfordrende og sjove. Når tiden er til det, elsker jeg at lege rundt med nye øvelser. Det er ikke altid øvelser der er et specifikt formål med, som når jeg laver glute bridge for at træne min bagdel. Øvelserne kan lige så godt omhandle mobilitet, koordination, balance, hurtigthed, hop eller bare noget der er sjovt.
Det motiverer mig enormt når mine træninger er sjove. Har jeg tid til det, leger jeg gerne rundt når alt det “seriøse” er overstået.

Har du tid til det, så prøv at bruge 10-15 minutter på at lave nogle øvelser du aldrig har eksperimenteret med før. Det kan være sundt og sjovt at udvide horisonten, også selvom det i begyndelsen ikke føles relevant for dine mål. “Leg” kan hurtigt udvikles til øvelser, som pludselig kan være super relevante og rykke dig endnu tættere på dine mål.
IMG_3613 IMG_3615

   

3 kommentarer

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort.

 

Næste indlæg

Ukendt pige