Når jeg ikke orker at lave aftensmad

Få lyst til at træne

Få lyst til at træneFå lyst til at træneFå lyst til at træneFå lyst til at træne
Adidas top med indbygget sportsbhAdidas stretch jersey tights, Adidas bounce træningssko

Lysten til at træne kan svinge uanset hvem du er. I kender sikkert det er være i en god rytme, hvor man kommer en masse afsted. Man er glad, tilfreds og træningen giver resultater. På andre tidspunkter har man travlt på job, energiniveauet er lavt eller man synes alt træningstøjet sidder dårligt. Sidst nævnte har jeg selv oplevet for nylig. Jeg er nu gravid i uge 26, hvilket betyder at maven er rund og min barm er gået to skålstørrelser op. Mine nye former er vist ikke så tydelige på billederne her, da jeg har fået tilsendt et nyt lækkert sæt træningstøj fra Ellos, i en størrelse større end normalt. SKØNT! Det resulterede i en rigtig god træning, da det er vigtigt for mig at jeg føler mig godt tilpas i mit træningstøj. Især bukserne er skønne, med en høj kant der ikke strammer på maven.

Få lyst til at træne

Forny din træningsgarderobe
Som kvinde går man vel altid lidt op i, hvordan man ser ud. Find noget træningstøj der sidder rart og får dig i godt humør. Føler du dig utilpas i dit træningstøj, giver det ikke ligefrem blod på tanden til at give den hele armen i fitness centeret. Ellos kører i øjeblikket 20% på træningstøj og sko fra adidas, hvis du bruger tilbudskoden 335448 *

Sæt små mål
Har du ikke fået trænet et stykke tid, så lad være med at sigte efter 4 træninger på en uge. 1-2 træninger er en ganske god start. Hellere opnå dine mål end at føle det som et nederlag, at du ‘kun’ gennemførte 2 ud af 4 træninger.

Lav aftaler
At få lyst til at træne kan også kræve en træningsmakker. I øjeblikket hjælper jeg min søster med at tabe sig. Vi har trænet sammen en del gange, men bor ikke i samme by. De sidste uger har hun trænet med en veninde, der har skiftet fitness center for at de kan komme afsted sammen. Siden da er hendes lyst til at træne blevet endnu større. De presser hinanden og har det sjovt når de er afsted. På dage hvor motivationen er lav, er det ikke lige så let at slippe udenom træningen, når man allerede har en aftale med veninden.


Sponsoreret indlæg

*Vilkår Gælder på tøj og træningssko fra Adidas Sport Performance. Dette tilbud gælder ikke Adidas Originals. T.o.m. 17 april 2016. Kan ikke kombineres med andre tilbud eller nedsatte varer.

7 kommentarer

  • Røskva Larsen

    Tak for nogen gode tips og hvor ser du fin ud på billederne! Jeg tænkte på om du mon har et par træningssko du kan anbefale? Jeg leder efter en ny træningssko til primært min HIIT-træning (hop, løb, jump squats, burpees osv.), hvor der gerne må være noget støtte i, da man jo bevæger sig en del rundt på gulvet.

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Gode billeder, og gode tips. I vores sundhedshus har råder vi især vores brugere til at benytte sig af de mindre og hurtigt opnåelige mål. Ikke fordi man ikke skal sætte sig nogle mere langsigtede målsætninger, men det er utroligt vigtigt hele tiden at få de små sejre, som er med til at holde motivationen oppe.

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Mette Lyngholm

      Tak Susanne. De store langsigtede mål kan netop virke uoverskuelige, især uden små delmål. Motivationen bliver nemlig skyhøj med små succes oplevelser undervejs. 🙂

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Sikke nogle gode tips! Tak for dem 🙂
    http://www.marieschleidt.bloggersdelight.dk

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

 

Næste indlæg

Når jeg ikke orker at lave aftensmad