Sømærket i skagen

En eftermiddagsstund hos os

Annonce for kokkens hverdagsmad

Så kører vi på fjerde uge med måltidskasser fra Kokkens Hverdagsmad. Denne uge har vi valgt kassen ‘Sund Balance’ hvor der bl.a er drengerøvsgryde med oksekød og pølser, italiensk carabonara med bønnemix og sprøde grønne vegetardeller på menuen. I kan i videoen også se hvad mandags-menuen bestod af, og ellers se hvordan en eftermiddagsstund ser ud hos os i øjeblikket. Skulle i få smag for at afprøve en måltidskasse kan i få 20% ved at bruge koden mette20.

9 kommentarer

  • Michelle

    Hej Mette,

    Lige et spørgsmål mere – dog om måltidskassen 🙈 Har i den der hedder sund balance el ?

    Michelle

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Mette Lyngholm

      Vi har den kasse der hedde sund balance ja. Jeg har prøvet den almindelige også, men er klart størst fan af denne kasse. Den kan anbefales.
      Knus

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Michelle

    Hej Mette,

    Ved godt denne artikel ikke handler om træning, men nu spør jeg alligevel.. Vil blot høre dig ang hjemmetræning. Har været vant til at træne i fitness World før jeg fik min datter, men med et mega travlt job, og hende, sys jeg det er svært at finde tid til at komme derop. Så kunne godt tænke mig at have et slags home gym, hvor jeg kan få trænet hele kroppen igennem.. Skal ikke have nogle maskiner stående, men blot håndvægte, kettlebells, sjippetov, bodybar, exertube elastik, alm træningselastik, måtte, bold.. Vil disse redskaber kunne bruges, og skal der evt flere til for at man få trænet hele kroppen igennem ??
    Kh Michelle ⭐️

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Mette Lyngholm

      Hej Michelle,
      Jeg kan udemærket forstå at du synes det kan være svært at finde tid til at komme derop. Jeg selv har ikke været i FW de sidste tre måneder, men udelukkende trænet herhjemme og løbet.
      Du kommer rigtig langt med håndvægte, kettlebells, elastikker, en måtte og trx. Jeg vil hellere købe flere forskellige kettlebells end også at investere i en bodybar. Du kan lave præcis de samme benøvelser med kettlebel, og har endda flere muligheder med den. En TRX synes jeg virkelig er god til hjemmetræning, for her kan du få trænet arme, core, overkrop med masser af belastning. Så i bund og grund kan du nøjes med Kettlebell, trx og en måtte så er du virkelig godt dækket ind og kan samtidig også lave pulstræning med trx og kettlebell. 🙂
      Håber det gav lidt afklaring. Ellers spørger du bare igen. 🙂
      Knus

      Siden  ·  Svar på kommentar
  • Camilla Schade

    Hvor længe gælder rabatkoden? 🙂

    Siden  ·  Svar på kommentar
  • Ditte

    Må simpelthen lige spørge hvor dun skønne bluse er fra? 😍

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

 

Næste indlæg

Sømærket i skagen