Emergency Diaper Change Kit

Adidas favoritter

Adidas collage

1. Adidas Ess Mid 3STight, 2. Adidas Originals Superstar, 3. Adidas Collegiate Tank Top, 4. Adidas Ess Mid 3STight, 5. Adidas Strappy Bra Sol
Det kribler efterhånden i fingrene for, at købe nyt træningstøj til efter babybulen. De sidste 9 måneder har jeg shoppet mindre træningstøj end jeg plejer. Det ville være tosset af have et alt for stort lager af ventetøj. Sportsbh’en har jeg dog allerede købt, da jeg skulle bruge den til forsiden af min bog. De to par tights kunne være lækre at gå rundt i herhjemme under barslen. Begge par har en bred kant og er lavet af bla. bomuld og polyester og så koster de kun 229,- De er i hvert fald sat på min ønskeseddel, da jeg har fødselsdag inden så længe.

4 kommentarer

  • Katrine

    Hej Mette

    Fine sager 🙂 Dette spørgsmål har ikke så megen relevans for selve indlægget, men jeg håber alligevel, du vil svare.

    Hvordan levede du i tiden op til, at du blev gravid? Jeg har fx hørt flere steder, at man skal passe på med sport, der giver en meget høj puls og med impact (fx intervaller på løbebåndet). Hvad med kaffe, sødemidler, osv. i kosten – skal man undgå det?

    Vi er netop gået i gang med at prøve, og jeg er helt med på, at det er sundt at blive ved med at træne og holde sig i form, men kan det blive for meget, hvis man træner cirka 5 dage om ugen med masser af fart på?

    Jeg er helt normalvægtig, og jeg spiser virkelig fornuftigt, men jeg synes alligevel, det er svært at vurdere, om (og hvordan) træning og kost skal tilpasses, når man ikke engang er gravid endnu. Og især, hvad man skal undgå. Jeg er fx vild med at løbe, men kan ikke vurdere, om det er en dårlig ide.

    På forhånd tusind tak – og tillykke med din flotte, flotte mave <3

    Siden  ·  Svar på kommentar
    • Mette Lyngholm

      Hej Katrine,
      I tiden op til min graviditet ændrede jeg overhovedet ikke på min livsstil. Jeg trænede 5-7 gange i ugen, både styrketræning, løb og intervaltræning.
      Alle kroppe er jo forskellige men er du vant til at træne ca. 5 gange i ugen, ser jeg ingen udfordringer i at fortsætte. Man ser også top atleter som træner meget og hårdt blive gravide. Fx danske Sara Slott. Så længe du spiser fornuftigt og ikke ligger i et stort underskud af kcal, så kroppen ikke får den næring den har brug for bør du ikke bekymre dig. Nogle kvinder træner så meget at deres cyklus stopper, formentlig i kombination af at de indtager for lidt og får en for lav fedtprocent. Men der skal altså meget til at nå derud.

      Ifht. høj puls og high impact, så taler man om forsigtighed de første 12 uger af en graviditet. Jeg har skrevet et indlæg om det her http://mettelyngholm.dk/traening-under-graviditet/ 🙂

      Håber du kan bruge mine svar. Og tusinde tak fordi du følger med <3

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • Katrine

      Meget brugbart! Tak, Mette.

      Siden  ·  Svar på kommentar
    • Mette Lyngholm

      Det var så lidt 🙂

      Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

 

Næste indlæg

Emergency Diaper Change Kit